224 "presence and consciousness"
January 27, 2013 (9:20to10:20)
Philosophy is categorized to two camps involving relation between presence and consciousness.
It is materialism that presence preceded consciousness is materialism and It is idealism that consciousness preceded presence.
Engels wrote in " Ludwig Feuerbach and End of Classical German Philosophy " .
This is proper setting of issue.
As for human's consciousness, it is fact that presence preceded consciousness.
If discussed from bottom of universe, time-space which is presence and ectoplasm which is non-presence are simultaneously generated as unity of conflict from consciousness of non-attribute which is not presence or non-presence either.
Also in human, physical body and its time-space is in relation of unity of conflict with ectoplasm of "I" consciousness.
Physical body and its time-space assume ectoplasm of "I" consciousness.
Ectoplasm of "I" consciousness assumes physical body and its time-space.
Physical body and its time-space are not ectoplasm of "I" consciousness.
Ectoplasm of "I" consciousness is not physical body and its time-space.
Ectoplasm of "I" consciousness does not have time-space.
Ectoplasm of "I" consciousness has appeared in time space repeatedly overlapping on physical body.
Existence of monkey which stands on two foot precedes ectoplasm of "I" consciousness of non-presence.
Materialism considers not only that presence precedes consciousness but that consciousness is defined by presence.
Ectoplasm of "I" consciousness is existence of non-presence.
All contents experienced with physical body in presence world are added on ectoplasm of non-presence.
Behavior contrary to providence experienced in presence world is added on ectoplasm of non-presence and becomes suffering of soul.
Ectoplasm of "I" consciousness of non-presence has wrong recognition to see illusion as presence.
However it is powerless to the presence world.
Consciousness does not define presence.
When standing on viewpoint of materialism philosophy that presence is defined by presence, route of consciousness released from suffering of soul can be seen.
Soul is "I" consciousness S of non-presence.
"I" consciousness S of non-presence performs VO activity in presence world.
Soul is joy when VO activity accordance to providence.
When VO activity is contrary to providence, soul groans in suffering.
When considering release of soul in bottom of consciousness, view that consciousness is defined by presence is important.
On individual level, what attitude partner take, to do behavior accordance to providence leads to release of soul.
In aggregate, society which pays respect to all people, shares with all people, cooperates, respects free will, and treats all people without discrimination is society which contributes to release of individual soul.
Doing revolutionary movement with behavior accordance to providence aiming at society accordance to providence raises soul level.
What kind of presence defines soul level in bottom of consciousness.
224 "La presencia y la conciencia "
27 de enero 2013 ( 09:20to10:20 )
La filosofia esta categorizada para dos campos que implican relacion entre la presencia y la conciencia.
Es el materialismo que la presencia precedio la conciencia es el materialismo y el idealismo Es que la conciencia presencia precedido .
Engels escribio en " Ludwig Feuerbach y el fin de la filosofia clasica alemana " .
Esta es la configuracion apropiada de su expedicion.
En cuanto a la conciencia del ser humano , es un hecho que la presencia precedio a la conciencia.
Si discutido desde la parte inferior del universo , del espacio-tiempo que es la presencia y ectoplasma que es no presencia se generan al mismo tiempo como unidad de conflicto de la conciencia de la no - atributo que no es la presencia o no presencia ya sea .
Tambien en humano, cuerpo fisico y su tiempo-espacio es en relacion de unidad de conflicto con el ectoplasma del "yo" la conciencia.
Cuerpo fisico y su tiempo-espacio asumen ectoplasma del "yo" la conciencia.
Ectoplasma del "yo" conciencia asume cuerpo fisico y su tiempo - espacio.
Cuerpo fisico y su tiempo - espacio no son ectoplasma del "yo" la conciencia.
Ectoplasma del "yo" la conciencia no es el cuerpo fisico y su tiempo-espacio.
Ectoplasma del "yo" la conciencia no tiene tiempo - espacio.
Ectoplasma del "yo" conciencia ha aparecido en el espacio de tiempo se superponen en varias ocasiones en el cuerpo fisico.
Existencia de mono que se alza sobre dos pies precede ectoplasma del "yo" la conciencia de la no- presencia . />
El materialismo no solo considera que la presencia precede a la conciencia, sino que la conciencia se define por la presencia.
Ectoplasma del "yo" la conciencia es la existencia de la no- presencia .
Todos los contenidos que experimentan con el cuerpo fisico en el mundo presencia se anaden en el ectoplasma de la no- presencia .
Comportamiento contrario a la providencia experimentado en el mundo presencia se anade el ectoplasma de la falta de presencia y se convierte en el sufrimiento del alma.
Ectoplasma del "yo" la conciencia de la no presencia tiene el reconocimiento erroneo ver ilusion como presencia.
Sin embargo, es impotente para el mundo presente.
La conciencia no define presencia .
Al estar de pie en el punto de vista de la filosofia materialista que la presencia se define por la presencia , la via de la conciencia liberada de sufrimiento del alma se puede ver .
Alma es "I" conciencia S de la no presencia .
"I" conciencia S de la no presencia efectua una actividad VO en el mundo de la presencia.
El alma es la alegria cuando la actividad VO acuerdo a la Providencia .
Cuando la actividad de VO es contrario a la providencia , los gemidos del alma en sufrimiento.
Al considerar la liberacion del alma en el fondo de la conciencia, ver que la conciencia se define por la presencia es importante.
En el nivel individual, ?que actitud toma pareja, hacer un comportamiento de acuerdo a la providencia conduce a la liberacion de alma.
En conjunto , la sociedad que paga el respeto a todas las personas , comparte con toda la gente, coopera , respeta el libre albedrio, y trata a todas las personas sin discriminacion es la sociedad que contribuye a la liberacion de alma individual.
Haciendo movimiento revolucionario con el comportamiento de acuerdo a la providencia con el objetivo de la sociedad de acuerdo a la providencia plantea a nivel del alma .
?Que tipo de presencia define nivel del alma en el fondo de la conciencia.
Explanation by Heaven about 224 "presence and consciousness"
Dear son and daughter of my friend gods.
I am Heaven.
We gods downed Mitsuki documents of 260 sheets.
Now I explain sheet of documents one by one.
This time I explain sheet no. 224 "presence and consciousness".
http://auwa.sakura.ne.jp/forum/documents/d243-224.html
'Presence defines consciousness' of words of Marx are truth.
This is very important for raise of soul level.
Soul level is defined by activity of presence word.
Philosophy of materialism is very important for success of life in view of soul.
Philosophy of idealism leads to leave from basic truth of universe.
Base of universe is unity of conflict between ectoplasm of god and time-space of presence.
Ectoplasm of god recognizes time-space of presence by materialism philosophy which we gods downed to Marx, Engels.
Highest soul level is quality of ectoplasm of god.
Materialism philosophy of Marx leads soul to quality of ectoplasm of god.
I introduce part of document no. 224 "presence and consciousness".
It is materialism that presence preceded consciousness is materialism and It is idealism that consciousness preceded presence.
Engels wrote in " Ludwig Feuerbach and End of Classical German Philosophy " .
This is proper setting of issue.
Querido hijo e hija de mis dioses amigo .
Yo soy el Cielo.
Nosotros los dioses derribados documentos Mitsuki de 260 hojas .
Ahora me explico hoja de los documentos uno por uno.
Esta vez voy a explicar la hoja no. 224 "La presencia y la conciencia " .
http://auwa.sakura.ne.jp/forum/documents/d243-224.html
' Presencia define conciencia " de las palabras de Marx son verdad.
Esto es muy importante para el aumento de nivel del alma.
Nivel del Alma se define por la actividad de la palabra presencia .
Filosofia del materialismo es muy importante para el exito de la vida en vista del alma.
Filosofia del idealismo lleva a dejar de verdad basica de universo.
Base de universo es la unidad de conflicto entre ectoplasma de dios y del espacio-tiempo de la presencia.
Ectoplasma de Dios reconoce el espacio-tiempo de la presencia de la filosofia materialista que nosotros los dioses derribados a Marx , Engels .
Ultimo nivel de alma es la calidad de ectoplasma de dios .
La filosofia de Marx Materialismo conduce el alma a la calidad de ectoplasma de dios .
Introduzco parte del documento no. 224 "La presencia y la conciencia " .
Es el materialismo que la presencia precedio la conciencia es el materialismo y el idealismo Es que la conciencia presencia precedido .
Engels escribio en " Ludwig Feuerbach y el fin de la filosofia clasica alemana " .
Esta es la configuracion apropiada de su expedicion.
Secret Garden - Greenwaves (video inspired by god of star)