367 "block clearing "
March 2, 2013 (19:50to21: 05)
Block clearing is to remove blocks that prevent to download psychology program of behavior accordance to providence by guardian.
Life accordance providence raises soul level .
Guardian leads successful life of own child in view of soul by download of psychological program that behave accordance to providence .
Meditate three minutes being conscious star clearly on top of sky in mind .
Say three times in mind,"I love guardian."
Ask guardian how many experiences of past lives to block download psychology program.
"How many specifying of experiences of past lives which prevent to download psychology program ' I behave paying respect to all human beings'are needed? "
Wait number coming up in mind.
Ask guardian number which came up in mind whether come from guardian.
" ( ) is from guardian? "
Guardian brightens star at time of yes and makes star dark at time of no.
Ask guardian experiences of past lives which guardian taught number of past lives to be needed to specify.
"Bless me to tell experience of past life which blocks to download?"
Wait words and sentences of experience of past life coming up in mind.
After words and sentences coming up, ask guardian words and sentences whether come from guardian.
" ( ) is from guardian?" and confirm that it is not from own subconsciousness.
Guardian cannot erase experience of past life by own subconsciousness or lie answer of negative god.
Specify other experience of past life which guardian required number in same way.
By specifying, guardian eliminates large block preventing download of psychology programs.
Ask guardian total number of block after specifying all experiences of past lives.
"Bless me to tell total number of block which prevent to download psychology program 'I behave paying respect to all human beings'"
Wait number coming up in mind.
Ask guardian number which came up in mind whether come from guardian.
" ( ) is from guardian? "
Ask guardian to erase all of block.
"Bless me to release all blocks."
Inhale light of star through seventh chakra from top of sky, brighten sixth chakra and brighten fifth, fourth, third, and second first chakra one by one.
While exhaling, absorb light into earth.
Carry out this process seven times with breathing slowly.
Ask guardian that download has finished.
"Psychology program 'I behave paying respect to all human beings'" is downloaded?".
Continue light breathing until guardian's reply of yes by brightening star.
Psychology program are not downloaded without confirming guardian end of download of psychology program.
Download psychology program "I live sharing with each other" by guardian in same way..
Download psychology program "I live to cooperate with others" by guardian.
Download psychology program "I live to respect others will" by guardian.
Download psychology program "I live to treat equally to anyone" by guardian.
It is possible to download psychological program by guardian for realizing ideal way of self in life.
Meditate three minutes being conscious star clearly on top of sky in mind .
Say three times in mind,"I love guardian."
For example, if getting angry immediately, make ideal way to sentence " at any time I have calm and relax mind "
Ask guardian that sentence is suitable as psychology program.
'" At any time I have calm and relax mind " is suitable psychology program for me?"
When guardian's answer is no, make changes to sentence until guardian's answer is yes.
Only psychology program which guardian ratify is possible to download.
After confirming psychology program ratified by guardian, ask guardian.
'How many specifying of experiences of past lives which prevent to download psychology program " At any time I have calm and relax mind "are needed?'
Below, it is same as method to download of psychological program to live accordance to providence.
It is possible to live life of high quality VO activities when you're familiar with download ideal psychology program for yourself ratified by guardian.
Life of high quality of VO activity is joy of soul, it is level up of soul .
Guardian desire to raise of soul of own child and to support fully.
367 "clearing bloque "
02 de marzo 2013 (19:50to21:05)
Bloque de compensacion es para eliminar los bloques que impiden que descargar el programa de psicologia de la conducta de acuerdo a la providencia por tutor.
Providencia conformidad vida plantea a nivel del alma .
Guardian lleva la vida exitosa de propio nino a la vista de alma por la descarga del programa psicologico que se comportan de acuerdo a la providencia .
Medite tres minutos son estrellas consciente claramente en lo alto del cielo en mente.
Diga tres veces en la mente : "Me encanta la guarda".
Pregunte tutor cuantas experiencias de vidas pasadas para bloquear la descarga del programa de psicologia.
" ?Cuantas especificacion de experiencias de vidas pasadas que impiden descargar el programa psicologia" me comporto respetos a todos beings'are humano necesario ? "
Espere numero que viene en mente.
Pregunta numero tutor que surgio en la mente de si provienen de la guarda.
" ( ) Es de la guarda? "
Guardian ilumina la estrella en el momento de si y hace oscura estrella en el momento de no.
Pregunte experiencias guardianes de vidas pasadas que guarda ensenado numero de vidas pasadas que se necesite especificar.
" Bendiceme para contar la experiencia de la vida pasada que bloquea para descargar ? "
Espere palabras y frases de experiencia de vida pasada que vienen en mente.
Despues de las palabras y frases que sube, pregunte palabras de la guarda y sentencias si provienen de la guarda.
" ( ) Es de la guarda? " y confirmar que no se trata de la propia subconsciencia .
Guardian no puede borrar la experiencia de la vida pasada por el propio subconsciente o respuesta mentira del dios negativo.
Guardian ilumina la estrella en el momento de si y hace oscura estrella en el momento de no.
Especifique otra experiencia de vida pasada que el tutor requiere el numero de la misma manera .
Al especificar , tutor elimina gran bloque prevenir la descarga de los programas de psicologia .
Pregunta numero total guardian del bloque despues de especificar todas las experiencias de vidas pasadas.
" Bendiceme para contar el numero total de bloques que impiden descargar el programa psicologia" me comporto pagar respeto a todos los seres humanos "
Espere numero que viene en mente.
Pregunta numero tutor que surgio en la mente de si provienen de la guarda.
" ( ) Es de la guarda? "
Pregunte tutor para borrar todos los bloques.
" Bendiceme para liberar todos los bloques ".
Inhale la luz de la estrella a traves del septimo chakra superior del cielo , alegrar sexto chakra y dar brillo a quinta , cuarta , tercera , segunda y primera chakra una a una.
Al exhalar , absorben la luz en la tierra.
Llevar a cabo este proceso siete veces con la respiracion lenta .
Pregunte guardian que la descarga haya finalizado.
" Programa de Psicologia ' me comporto pagar respeto a todos los seres humanos " se descarga ? " .
Continuar luz de respiracion hasta que la respuesta del guardian de si dando brillo de estrellas.
Programa de psicologia no se descargan sin confirmar extremo guardian de descarga del programa de psicologia .
Descargar programa de psicologia "Vivo compartir con los demas " por el tutor de la misma manera ..
Descargar programa de psicologia "Vivo a cooperar con los demas" por el tutor.
Descargar programa de psicologia "Vivo a respetar otros lo haran " por el tutor .
Descargar programa de psicologia "Vivo para tratar por igual a nadie" por el tutor . />
Es posible descargar el programa psicologico por el tutor para la realizacion de forma ideal de uno mismo en la vida.
Medite tres minutos son estrellas consciente claramente en lo alto del cielo en mente.
Diga tres veces en la mente : "Me encanta la guarda".
Por ejemplo, si enojarse inmediato , dar paso ideal para sentenciar " en cualquier momento que tengo a calmar y relajar la mente "
Pregunte tutor esa frase es adecuado como programa de psicologia .
" En cualquier momento que tengo calmar y relajar la mente " es el programa de psicologia adecuada para mi? "
Cuando la respuesta del tutor es no, hacer cambios para sentencia hasta la respuesta del tutor es si.
Solo programa de psicologia que guarda ratifican es posible descargar .
Despues de confirmar programa de psicologia ratificado por el tutor , pregunte tutor.
' ?Cuantos especificacion de experiencias de vidas pasadas que impiden descargar el programa de psicologia " En cualquier momento que tengo calmar y relajar la mente " se necesitan ? '
A continuacion , es igual que el metodo de descarga del programa psicologico de vivir de acuerdo a la providencia .
Es posible vivir la vida de las actividades de VO de alta calidad cuando usted esta familiarizado con la descarga del programa de psicologia ideal para ti mismo ratificado por el tutor .
La vida de la alta calidad de la actividad VO es la alegria de su alma , que es el nivel de alma.
Deseo Guardian para elevar el alma del propio hijo y de apoyar plenamente .
Explanation by Heaven about no.367 "block clearing"
Dear son and daughter of my friend gods.
I am Heaven.
We gods downed Mitsuki documents of 260 sheets.
Now I explain sheet of documents one by one.
This time I explain sheet no. 367 "block clearing "
http://auwa.sakura.ne.jp/forum/documents/d234-367.html
Block means to prevent download of ideal psychology program and release of problem psychology program.
Block has two types.
One is big block which was formed by experience of past life.
This is engraved on soul deeply.
Guardian can release only by informing contents of experience.
Second is small block which was formed by collective consciousness, genetic factor and pasted block by negative gods.
Guardian can release only by informing total number of blocks.
These small bocks accumulate every day,
It is better to do release of total number of small blocks.
As for big blocks of experience of past lives, it is okay once released.
I introduce part of document no. 367 "block clearing "
Life of high quality of VO activity is joy of soul, it is level up of soul .
Guardian desire to raise of soul of own child and to support fully.
Querido hijo e hija de mis dioses amigo .
Yo soy el Cielo.
Nosotros los dioses derribados documentos Mitsuki de 260 hojas .
Ahora me explico hoja de los documentos uno por uno.
Esta vez voy a explicar la hoja no.367"clearing bloque "
http://auwa.sakura.ne.jp/forum/documents/d234-367.html
Bloquear para impedir que la descarga del programa de psicologia ideales y la liberacion del programa de psicologia problema.
Bloquear dispone de dos tipos .
Uno de ellos es gran bloque que se formo por la experiencia de la vida pasada .
Esto esta grabado en el alma profundamente.
Guardian puede liberar solo informando a contenidos de la experiencia .
En segundo lugar es pequeno bloque que se formo por la conciencia colectiva , el factor genetico y el bloque pegado por los dioses negativos.
Guardian puede liberar solo informando el numero total de bloques .
Estos pequenos bocks acumulan todos los dias,
Es mejor hacer la liberacion del numero total de bloques pequenos .
En cuanto a los grandes bloques de la experiencia de vidas pasadas , que esta bien , una vez en libertad.
Introduzco parte del documento no. 367 "clearing bloque "
La vida de la alta calidad de la actividad VO es la alegria de su alma , que es el nivel de alma.
Deseo Guardian para elevar el alma del propio hijo y de apoyar plenamente .
BEGIN THE BEGUINE - Ernesto Cortazar (video inspired by god of star)