369 "words from guardian"
March 3, 2013 (9:15 to10: 15)
It needs to incorporate psychology program to receive words of guardian for receiving words from guardian.
Psychology program to receive words of guardian is next eight.
① I receive exact message from guardian.
② Guardian is parent of my soul.
③ Guardian knows all of me and support me.
④ Guardian answers my questions exactly.
⑤ Guardian heals me.
⑥ Guardian raises level of my soul to lead to eternal life.
⑦ I am guided by guardian and my ectoplasm become near to quality of ectoplasm of guardian.
⑧ I am going on life with guardian.
Guardian can incorporate psychology program that enable to receive messages from guardian.
Meditate three minutes being conscious star clearly on top of sky in mind.
Say three times in mind, "I love guardian".
Ask guardian
'How many experience in past lives that prevent to download psychology program of "I receive exact message from guardian "?'
Receive message of number about experiences of past lives from guardian.
Wait that number arises in mind.
Ask Guardian the number is come from guardian or not.
Guardian answers to shine star in case of yes and to dark star in case of no.
Get information on experience of past lives of number which guardian told to need.
"Bless me to tell experience of past life that blocks download",
Wait that words and sentences of experience of past life arise in mind.
Ask question to guardian that words and sentences of experience arising are from guardian.
" ( ) is from guardian?"
Confirm that it is not from subconscious or from negative gods.
Guardian cannot erase experience of past life that is block if it is false answer of negative gods or from subconscious.
Specify all experiences of past lives which guardian answered to need for release block.
Guardian has eliminated largest blocks which prevent to download psychology program to receive words from guardian exactly
After specifying of past lives is finished, ask guardian
'Bless me to tell total number of blocks that prevent to download psychology program" "I receive message from guardian exactly ".'
Wait that number arises in mind.
Ask guardian that number is come from guardian or not.
Ask guardian to erase all blocks
"Bless me to release all blocks".
Inhale light of star on top of sky in mind through seventh chakra into head.
Then shine sequentially sixth, fifth, fourth, third, second, first chakra and flow light to earth with breath.
Repeat seven times with breathing slowly.
Ask guardian
'Psychology program that "I receive message from guardian exactly " is downloaded?
Continue light breathing until guardian reply yes by shining star.
Psychology program is not downloaded when you finish without confirming that guardian reply yes by shining star.
Download seven other psychology programs to receive words from guardian in same way.
After you have been downloaded eight psychology program by guardian, if you do not receive words from guardian smoothly, block remains.
Ask guardian.
"Which psychology program has remained blocks? ",
Confirm about eight psychology programs one by one.
Again do unblock work for download of psychology program in same way.
Even when you can do well , again do work of download of psychology program at later time, you can receive words from guardian more smoothly.
369 "palabras del guardian"
03 de marzo 2013 (09:15 a 10: 15)
Se debe incorporar el programa de psicologia para recibir palabras de tutor para recibir las palabras de la guarda.
Programa de Psicologia de recibir palabras de la guarda es el proximo ocho.
① recibo mensaje exacto de la guarda.
② Guardian es el padre de mi alma.
③ Guardian sabe todo de mi y me apoyan .
④ guardian contesta a mis preguntas exactamente .
⑤ Guardian me cura .
⑥ Guardian eleva el nivel de mi alma para llevar a la vida eterna.
⑦ me guio por el tutor y mi ectoplasma convierto en cerca de calidad de ectoplasma del tutor.
⑧ Me voy de la vida con el tutor .
Guardian puede incorporar programa de psicologia que permiten recibir mensajes de tutor.
Medite tres minutos son estrellas consciente claramente en lo alto del cielo en mente.
Diga tres veces en la mente : "Me encanta la guarda" .
Pregunte tutor
' ?Cuantos experiencia en vidas pasadas que impiden descargar el programa de la psicologia "Recibo mensaje exacto de la guarda" ? '
Recibe mensaje de la serie acerca de las experiencias de vidas pasadas de la guarda.
Espere que el numero surge en la mente .
Pregunte Guardian el numero se viene de tutor o no.
Respuestas Guardianes de brillar estrellas en caso de que si y de estrella oscura si no .
Obtenga informacion sobre la experiencia de las vidas pasadas de numero que guarda dijo a necesitar .
" Bendiceme para contar la experiencia de la vida pasada que bloquea descarga " ,
Espera que las palabras y frases de experiencia de vida pasada surgen en la mente.
Preguntar al tutor que las palabras y frases de experiencia que surge son de tutor.
" ( ) Es de la guarda? "
Confirme que no es del subconsciente o de dioses negativos.
Guardian no puede borrar la experiencia de la vida pasada que es el bloqueo si es falsa respuesta de los dioses negativos o de subconsciente.
Respuestas Guardianes de brillar estrellas en caso de que si y de estrella oscura si no .
Especifique todas las experiencias de vidas pasadas que guarda respondio a la necesidad de bloqueo electronico .
Guardian ha eliminado los bloques mas grandes que impiden descargar el programa de psicologia para recibir las palabras del guardian exactamente
Despues de especificar las vidas pasadas ha terminado , pida tutor
" Bendiceme para contar el numero total de bloques que impiden que descargar el programa de psicologia " "Recibo mensajes de tutor exactamente " .
Espere que el numero surge en la mente .
Pregunte tutor ese numero se viene de tutor o no.
Pregunte tutor para borrar todos los bloques
" Bendiceme para liberar todos los bloques " .
Inhale la luz de la estrella en la parte superior del cielo en la mente a traves septimo chakra en la cabeza .
Entonces brillara secuencialmente sexta , quinta , cuarta , tercera , segunda , primera chakra y el flujo de luz a la tierra con la respiracion.
Repita siete veces con la respiracion lenta .
Pregunte tutor
' Programa de Psicologia que "Recibo mensajes de tutor exactamente " se descarga ?
Continuar luz respiracion hasta respuesta tutor si por la estrella que brilla .
Programa de Psicologia no se descarga cuando termine sin confirmar que la respuesta tutor si por la estrella que brilla .
Descarga otros siete programas de psicologia para recibir palabras de guardian de la misma manera .
Despues de haber sido descargado ocho programa de psicologia por tutor, si usted no recibe las palabras de su tutor sin problemas , el bloque se mantiene.
Pregunte tutor.
" Programa de psicologia que se ha mantenido bloques? " ,
Confirmar unos ocho programas de psicologia de uno en uno .
Una vez mas no desbloquear el trabajo para su descarga del programa de psicologia en la misma forma.
Aun cuando se puede hacer asi , una vez mas hacer el trabajo de descarga de la carrera de psicologia en el momento posterior, puede recibir las palabras del guardian mas suavemente.
Explanation by Heaven about no.369 "words from guardian"
Dear son and daughter of my friend gods.
I am Heaven.
We gods downed Mitsuki documents of 260 sheets.
Now I explain sheet of documents one by one.
This time I explain sheet no.369 "words from guardian"
http://auwa.sakura.ne.jp/forum/documents/d232-369.html
You can receive words from parent of your soul.
Your mind and soul is in mind of parent of god of star.
God of star is existence of all-knowing.
God of star is overlapping on taichi of earth.
You can get information anywhere on earth from guardian.
Guardian can confirm past and future by overlapping ectoplasm on flow of Higgs particle which flow is time.
You should link with guardian firmly and effort to receive words from your guardian.
I introduce part of document 369 "words from guardian"
It needs to incorporate psychology program to receive words of guardian for receiving words from guardian.
Querido hijo e hija de mis dioses amigo.
Yo soy el Cielo.
Nosotros los dioses derribados documentos Mitsuki de 260 hojas.
Ahora me explico hoja de los documentos uno por uno.
Esta vez voy a explicar hoja No.369 "palabras del guardian"
http://auwa.sakura.ne.jp/forum/documents/d232-369.html
Usted puede recibir las palabras del padre de tu alma.
Su mente y su alma esta en la mente de los padres de dios de la estrella.
Dios de la estrella es la existencia de todo lo sabe.
Dios de la estrella es la superposicion de taichi de tierra.
Usted puede obtener informacion en cualquier lugar en la tierra de la guarda.
Guardian puede confirmar el pasado y el futuro mediante la superposicion de ectoplasma en el flujo de la particula de Higgs que el flujo es el tiempo.
Usted debe vincular con el tutor firme y esfuerzo para recibir las palabras de su tutor.
Me presento parte de documentos 369 "palabras del guardian"
Se debe incorporar el programa de psicologia para recibir palabras de tutor para recibir las palabras de la guarda.
< My collection of soft, relaxing, self composed guitar music. Part 1 (video inspired by god of star)