322 "relaxation"
February 20, 2013 (20:35to21:40)
Relaxation is state to be able to afford and relax.
Relaxation is in state having good subtle energy flow.
In order that subtle energy flow is good, it is necessary that ectoplasm overlapping on subtle energy flow does not have feelings and stiffness.
Ectoplasm overlaps on subtle energy in bio-matrix.
Feelings and stiffness in ectoplasm become settlement of subtle energy flow and disturb flow.
Feelings and stiffness of ectoplasm are brought by relation with other ectoplasms.
Experience at time when specific points t secured in time-space by ectoplasm of non-presence cross with specific points secured by other ectoplasm does not disappear to become feelings and stiffness, since it is involvement of ectoplasm of non-presence having no space-time.
It is necessary to eraser feelings and stiffness in ectoplasm to be relaxed.
There is method to eraser feelings and stiffness.
"It is Tai chi linking with star".
Stand straight and meditate being conscious of star on top of sky in mind.
Say three times in mind "I love guardian ".
Ask guardian to eraser feelings and stiffness.
"Bless me to eraser ( )"
Do tai chi with breathe of inhaling light of star from seventh chakra into bio-matrix.
Ectoplasm of guardian purifies bio-matrix and feelings and stiffness disappear.
Movement of tai chi makes subtle energy flow better at same time.
There is case which cannot be relaxed in tense in personal relationships.
This is because psychology program "I am tense being with person" formed in experience of past life is put in fifth cakra.
There is method to release psychology program.
Say three times in mind "I love guardian being conscious of star on top of sky ".
Ask guardian to release psychology program.
"Bless me to release psychology program "I am tense being with person"
Do pose of cobra of yoga with being conscious of star on top of sky having consciousness of fifth cakra for 30 seconds.
That star can be conscious clearly is key.
If star can be conscious clearly, ectoplasm of guardian is in bio-matrix and can release psychology program of fifth cakra.
Psychology program that cannot be relaxed is many in addition of "I am tense being with person"
Make sentences of other psychology programs.
There is method to ask guardian whether they are psychology programs that cannot be relaxed.
Ask guardian.
"( ) is psychology program that cannot be relaxed?."
Guardian brightens star time of yes and darken star at time of no.
It is possible to get reply from guardian whether psychology program was released through pose of cobra.
"Psychology program( ) is released ?"
322" Relajacion "
20 de febrero 2013 ( 20:35to21:40 )
La relajacion es un estado a ser capaz de pagar y relajarse.
La relajacion es en el estado de tener un buen flujo de energia sutil .
Con el fin de que el flujo de energia sutil es bueno, es necesario que la superposicion ectoplasma en el flujo de energia sutil no tiene sentimientos y rigidez.
El ectoplasma se superpone sobre la energia sutil en bio - matriz.
Los sentimientos y la rigidez en ectoplasma convertirse solucion de flujo de energia sutil y perturban el flujo .
Los sentimientos y la rigidez de ectoplasma son traidos por relacion con otros ectoplasmas .
Experiencia en el momento en que puntos especificos t garantizados en el tiempo - espacio por el ectoplasma de cruz no presencia con puntos especificos garantizados por otra ectoplasma no desaparece para convertirse en sentimientos y rigidez, ya que es la participacion de ectoplasma de la no- presencia que no tiene el espacio-tiempo .
Es necesario goma de borrar sentimientos y rigidez en ectoplasma estar relajado .
No hay metodo para goma de borrar sentimientos y rigidez.
"Es Tai chi vinculacion con la estrella " .
Parese derecho y meditar ser consciente de la estrella en la parte superior del cielo en mente.
Diga tres veces en la mente " Me encanta la guarda" .
Pregunte tutor a los sentimientos de goma de borrar y la rigidez.
" Bendiceme a goma de borrar ( )"
Haga tai chi con respirar de inhalar la luz de la estrella del septimo chakra en bio - matriz.
Ectoplasma del tutor purifica bio - matriz y sentimientos y la rigidez desaparece .
El movimiento de tai chi hace que el flujo de energia sutil mejor al mismo tiempo.
Hay casos que no pueden ser relajado en tenso en las relaciones personales .
Esto se debe a que programa de psicologia "Estoy tenso de estar con la persona ", formado en la experiencia de la vida pasada se puso en el quinto chakra .
No hay metodo para liberar programa de psicologia .
Diga tres veces en la mente " Me encanta tutor ser consciente de la estrella en la parte superior del cielo " .
Pregunte tutor para liberar programa de psicologia .
" Bendiceme para lanzar programa de psicologia " Estoy siendo tensa con la persona "
No plantean de la cobra de la yoga con ser consciente de la estrella en la parte superior del cielo tener conciencia de quinto chakra durante 30 segundos.
Esa estrella puede ser consciente es claramente la clave.
Si la estrella puede ser consciente claramente , ectoplasma del tutor esta en bio - matriz y puede lanzar programa de psicologia del quinto chakra .
Programa de Psicologia que no puede ser es que muchos se relajo , ademas de "yo soy el ser tenso por persona "
Hacer frases de otros programas de psicologia .
No hay metodo para pedir el tutor si se trata de aplicaciones de la psicologia que no se pueden relajar .
Pregunte tutor.
" ( ) Es el programa de psicologia que no puede ser relajado ? ".
Guardian ilumina vez protagonista de si y oscurecer la estrella en el momento de no.
Es posible conseguir la contestacion de tutor si el programa de la psicologia fue lanzado a traves de pose de cobra.
" Programa de Psicologia ( ) es liberado ? "
Explanation by Heaven about no.322 "relaxation"
Dear son and daughter of my friend gods.
I am Heaven.
We gods downed Mitsuki documents of 260 sheets.
Now I explain sheet of documents one by one.
This time I explain sheet no.322 "relaxation".
http://auwa.sakura.ne.jp/forum/documents/d225-322.html
Human being is existence which ectoplasm overlaps on subtle energy of bio-matrix.
Ectoplasm activity of mind is done in bio-matrix.
Flow of subtle energy is prevented by feelings and stiffness formed in personal relations.
Settlement of subtle energy flow make impossible to relax.
Movement of tai chi makes flow of subtle energy of bio-matrix better.
Doing tai chi having consciousness of star on top of sky erases feelings and stiffness in ectoplasm.
Light of star on top of sky in mind is ectoplasm of guardian.
I introduce part of document no. 322 "relaxation".
Feelings and stiffness in ectoplasm become settlement of subtle energy flow and disturb flow.
Querido hijo e hija de mis dioses amigo .
Yo soy el Cielo.
Nosotros los dioses derribados documentos Mitsuki de 260 hojas .
Ahora me explico hoja de los documentos uno por uno.
Esta vez me explico hoja No.322 " relajacion " .
http://auwa.sakura.ne.jp/forum/documents/d225-322.html
El ser humano es la existencia que el ectoplasma se superpone sobre la energia sutil de la bio - matriz.
Actividad ectoplasma de la mente se hace en bio - matriz.
El flujo de energia sutil es impedido por los sentimientos y la rigidez formados en las relaciones personales.
Solucion de flujo de energia sutil hacen imposible relajarse .
El movimiento de tai chi hace que el flujo de la energia sutil de la bio- matriz mejor.
Haciendo tai chi tener conciencia de la estrella en la parte superior del cielo borra sentimientos y rigidez en ectoplasma .
Luz de la estrella encima del cielo en cuenta es el ectoplasma del tutor.
Introduzco parte del documento no. 322 " relajacion " .
Los sentimientos y la rigidez en el ectoplasma se convierten en la solucion de flujo de energia sutil y perturban el flujo .
Enio Morricone. For love one can die. (video inspired by god of star)